Op huwelijksreis met puppy Pablo

9 oktober 2015 - Ermelo, Nederland

Op een rots met ons hoofd in de Cubaanse zon, bedachten we hoe 25 september eruit zou komen te zien. Rode bloemen, goede muziek, mojito's, sigaren, goed veel eten en vooral een leuk ongedwongen feest. En dat werd het. De hele dag hebben we genoten van zoveel mooie momenten dat we er geen als 'mooiste' kunnen bestempelen. We vonden het zo gaaf dat we dit konden vieren met zoveel leuke en lieve mensen die er allemaal prachtig uitzagen! En we waren verrast door alle mooie cadeau's. Maar het schattigste en zachtste cadeau, was natuurlijk perro Pablo.

Zo vertrokken we zondagochtend, met ons hoofd nog vol van alles en Pablo in een fleecedekentje, op huwelijksreis. De zon achterna.

We reisden naar het zuiden, we sliepen in het bos in onze daktent, huurden een knus huisje in de Belgische Ardennen en reisden uiteindelijk door naar een houten hutje tussen de rotsen van ‘Klein Zwitserland’ in Luxemburg. We genoten van de prachtige natuur, van de leuke stadjes, van elkaar en van Pablo.

Om eerlijk te zijn, stond de hele reis in teken van Pablo: Pablo slaapt, Pablo is wakker, Pablo plast, Pablo wandelt, Pablo zit in de tas, Pablo eet, Pablo speelt, Pablo is moe en Pablo slaapt weer. Iedereen vond hem schattig. We hebben nog nooit zoveel lachende en vertederde blikken, inclusief de nodige aaaaahhhh’s, naar ons toegeworpen gekregen. We hebben 140 foto’s van deze huwelijksreis. Op 136 staat Pablo. Sorry! Maar hij is echt zó schattig. Kijk zelf maar :)

En nu? Nu zijn we weer thuis en genieten we nog steeds heel erg van alle herinneringen aan 25 september, van elkaar én natuurlijk van onze Pablo.