Albums

4. Klaar voor vertrek
  5. Pablo ontdekt
  6. Home is where the backpack is

NL - Terug in Nederland

Weer terug in Nederland proberen we ons leven op te pakken met alle nieuwe dingen. Een nieuw avontuur.

5 foto’s

7. De ringen!

CU - tussen tabak en koffie

De vallei van Viñales was misschien wel het mooiste plekje van de reis. Het magische spel van de zon op de rotsen die als slapende olifanten tussen de tabak- en koffieplantages liggen is onbeschrijfelijk.

36 foto’s

8. Het vliegveld van Baracoa (foto gemaakt vanuit wachtruimte)

CU - het oosten

Het paradijs van de chocola in Baracoa met de magische tafelberg is weer zo anders dan wat we al gezien hebben in Cuba.

22 foto’s

9. Ezel met Casa Particular erachter

CU - Sierra Maestra

De prachtige Sierra Maestra gebergte en het heerlijke leven in het kleine bergdorpje gevangen op foto's.

47 foto’s

10. Gerookt varkentje

CU - Suikerstadjes

We hadden geen idee dat de natuur en cultuur van Cuba zo veelzijdig en mooi was. We blijven ons verwonderen.

35 foto’s

11. Havana Baby

CU - Verliefd op Havana

Havana is alles wat je hoopt, maar niet durft te verwachten. Zo gaaf!

28 foto’s

12. Stadspaard

Guyana

Guyana is een interessant en mooi land, maar ook vreemd. Zo anders in cultuur dan we hadden verwacht. Vijf dagen waren lang genoeg. Ook om mooie foto's te maken.

17 foto’s

13. Psalm 21 carwash

SU - roadtrip

Op rondreis door Suriname blijven we ons verwonderen over de veelzijdigheid van de cultuur én natuur.

27 foto’s

14. Met de boot, terug naar de stad

SU - land verkennen

We voelen ons thuis in Suriname. Wat een heerlijk land. Wat een prachtige cultuur.

20 foto’s

15. Oudjaarsduik bij zonsondergang

Bonaire

Weekje vakantie met familie Bosch

13 foto’s

16. Aapjes kijken

CR - Jungle

In Costa Rica is de Jungle zoals die bedoeld is: vol prachtige bomen, bloemen, vogels, apen en andere dieren.

21 foto’s

17. Vliegen boven het oerwoud!

CR - Regenwoud en wolkenwoud

De bergen met de wouden trekken ons meer dan wat dan ook. We genieten zo ontzettend van de prachtige en rijke natuur van Costa Rica.

26 foto’s

18. Overdekte markt (en politieagenten overal)

CR - San Jose

De hoofdstad van Costa Rica is misschien niet de mooiste stad, maar wel een gezellige stad. Het leeft! Met muziek, marktjes en leuke winkels.

3 foto’s

19. Kokosnoot (zelf gevonden)

USA - zonnige zuiden

Eindelijk palmbomen, strand en t-shirt weer. Het is altijd zomer in het zuiden van Amerika :)

24 foto’s

20. smokey mountains

USA - skyline drive en blue ridge parkway

Rijden door de bergen, langs prachtige landschappen en door schattige dorpjes. Amerika is mooi!

9 foto’s

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1 2 Volgende »