Naam:
Foto’s:
698
Video’s:

Over ons

Wij zijn Joost en Jolijn. Vanaf het begin van onze relatie (september 2010) hebben we al veel samen gereisd. In 2014 maakten we samen een reis door Amerika en Latijns Amerika. Toen begonnen we deze blog: Travel in Jeans. Wij gingen op avontuur, maar dan niet als stinkende stijlloze backpackers, maar 'gewoon' in onze spijkerbroek. Zoals jullie ons kennen.

Tijdens die reis vroeg Joost Jolijn ten huwelijk en een jaartje later trouwden we. We kochten een oude (hele oude) boerderij in de Betuwe en gingen aan de slag, onder de noemer 'Building in Jeans', om er wat moois van te maken. We werden ouders van drie prachtige kinderen: Yaël (2019l, David (2020) en Toby (2022) en met hen hebben we inmiddels ook al wat mooie roadtrips door Europa gemaakt.

We travelen vrolijk verder in jeans.

Over onze reis

Onze oudste dochter, Yaël, wordt bijna 5 (en dus leerplichtig), dus grijpen we nog 1 keer onze kans en zijn we voor 4 weken naar Griekenland gevlogen. Ons plan? Het Griekse vaste land. Misschien nog een eiland als dat zo uitkomt. Maar vooral rustig aan en genieten van deze mooie tijd samen!

Bezochte landen

Wij hebben 36 landen (15%) bezocht:

Andorra, Aruba, België, Canada, Costa Rica, Cuba, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Griekenland, Guyana, Ierland, IJsland, Israël, Italië, Jordanië, Kroatië, Luxemburg, Marokko, Moldavië, Monaco, Nederland, Nederlandse Antillen, Oostenrijk, Panama, Portugal, Spanje, Suriname, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zweden, Zwitserland.