Thuisloos

18 oktober 2014 - Deil, Nederland

Nog twee weken en dan begint de reis waarvan we al zo lang dromen! Onze 'To Do list' begint steeds korter te worden. Gister hebben we onze laatste prikken gehad,  onze laatste spullen naar de loods gebracht en onze eigen gedeelte in de HartenHerberg overgedragen aan de nieuwe hoofdbewoner.

'Home is where the heart is', zei filosoof uit de oudheid Pliny the Elder ooit. Wij voelen ons nu toch wel een beetje thuisloos. We staan ingeschreven bij de ouders van Joost, slapen op een matrasje in een lege kamer in de HartenHerberg en onze spullen staan ergens opgeslagen in een loods. Des te meer kijken we uit naar de grote reis!

De afgelopen weken stonden helemaal in het teken van inpakken, afscheid nemen, diploma SPH ophalen, afronden van werkzaamheden en natuurlijk ons fysiek, mentaal én praktisch voorbereiden op de reis.

Bekijk hier het fotoalbum dat we hebben gemaakt over 3 jaar wonen op de HartenHerberg (september 2011 - september 2014)

Bekijk hier het eerste Go-Pro filmpje van Joost van de fotoshoot op de HartenHerberg

1. Johanneke:
    18 oktober 2014
    Wauw, jullie fotoalbum is echt supermooi zeg! Succes met de laatste voorbereidingen!